Pytania i odpowiedzi

 

Zapoznaj się z naszym FAQ i uzyskaj odpowiedź już teraz

 

 

  Jak mogę sprawdzić stan swojego zamówienia?

Na Twój adres email wysyłamy na bieżąco informacje o realizacji zamówienia. Wszystkie informacje znajdują się pod linkiem, który trafił na Twoją skrzynkę w mailu potwierdzającym zamówienie - kliknij w link i sprawdź na jakim jest etapie.

      
 Jak długo będę czekać? Bardzo mi się spieszy - czy uda się wysłać szybciej?

Termin otrzymania paczki = termin spakowania i wysyłki + czas dostawy
Prognozowany czas realizacji zamówienia podajemy w koszyku oraz regulaminie. Wynosi on ok. 3 dni roboczych (czasami udaje nam się szybciej) - najlepiej skontaktować się bezpośrednio z działem obsługi klienta i zapytać czy zdążymy z wysyłką w trybie pilnym.

 

 

Płatność mi nie przeszła - co robić?

No problem, po prostu przelej pieniądze na konto naszej firmy w tytule przelewu podaj numer swojego zamówienia (znajduje się w mailu potwierdzającym zamówienie). Nr konta: 68 1870 1045 2078 1067 9018 0001.

 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Oczywiście istnieje taka możliwość. W tym celu zaznacz odpowiednie pole przy składaniu zamówienia. Jeżeli fv do Ciebie nie dotarła - koniecznie daj nam znać zweryfikujemy tą kwestię.

 

Czy mogę dokonać zmiany swojego zamówienia?

Taka możliwość istnieje - jednak proszę skontaktuj się z nami (+48 512 221 543) zanim to zrobisz w celu koordynacji pracy pakowni.

 

Jaki jest termin przydatności zamawianego produktu?

Produkty wysyłamy niemal bezpośrednio od dystrybutora/importera/producenta. Oznacza to, że otrzymasz możliwie najlepsze terminy przydatności na rynku. Jednak ze względu na dużą dynamikę zarządzania magazynem nie jesteśmy w stanie podać dokładnego terminu przydatności?

 

Chcę dokonać zakupu hurtowego, czy mogę liczyć na lepsze ceny?

Jeżeli planujesz większy zakup - skontaktuj się z biurem obsługi klienta +48 512 221 543 kontakt@happyketo.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl