
Zapoznaj się z naszym FAQ i uzyskaj odpowiedź już teraz
Jak mogę sprawdzić stan swojego zamówienia?
Na Twój adres email wysyłamy na bieżąco informacje o realizacji zamówienia. Wszystkie informacje znajdują się pod linkiem, który trafił na Twoją skrzynkę w mailu potwierdzającym zamówienie - kliknij w link i sprawdź na jakim jest etapie.
Jak długo będę czekać? Bardzo mi się spieszy - czy uda się wysłać szybciej?
Termin otrzymania paczki = termin spakowania i wysyłki + czas dostawy
Prognozowany czas realizacji zamówienia podajemy w koszyku oraz regulaminie. Wynosi on ok. 3 dni roboczych (czasami udaje nam się szybciej) - najlepiej skontaktować się bezpośrednio z działem obsługi klienta i zapytać czy zdążymy z wysyłką w trybie pilnym.
Płatność mi nie przeszła - co robić?
No problem, po prostu przelej pieniądze na konto naszej firmy w tytule przelewu podaj numer swojego zamówienia (znajduje się w mailu potwierdzającym zamówienie). Nr konta: 68 1870 1045 2078 1067 9018 0001.
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Oczywiście istnieje taka możliwość. W tym celu zaznacz odpowiednie pole przy składaniu zamówienia. Jeżeli fv do Ciebie nie dotarła - koniecznie daj nam znać zweryfikujemy tą kwestię.
Czy mogę dokonać zmiany swojego zamówienia?
Taka możliwość istnieje - jednak proszę skontaktuj się z nami (+48 512 221 543) zanim to zrobisz w celu koordynacji pracy pakowni.
Jaki jest termin przydatności zamawianego produktu?
Produkty wysyłamy niemal bezpośrednio od dystrybutora/importera/producenta. Oznacza to, że otrzymasz możliwie najlepsze terminy przydatności na rynku. Jednak ze względu na dużą dynamikę zarządzania magazynem nie jesteśmy w stanie podać dokładnego terminu przydatności?
Chcę dokonać zakupu hurtowego, czy mogę liczyć na lepsze ceny?
Jeżeli planujesz większy zakup - skontaktuj się z biurem obsługi klienta +48 512 221 543 kontakt@happyketo.pl