Zwroty i reklamacje

W celu szybszego rozpatrzenia Państwa reklamacji prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

Zwrotu pełnowartościowego produktu można dokonać w przeciągu 14 dni od daty zakupu, za pomocą wypełnionego formularza  zwrotów będącego załącznikiem do niniejszej polityki reklamacji

 

Reklamacje produktów są możliwe zgodnie z aktualnymi przepisami prawa RP.

Aby rozpocząć proces reklamacji należy przesłać zgłoszenie drogą elektroniczną na adres mailowy: kontakt@happyketo.pl lub listownie na adres: 78-300 Świdwin ul. Katowicka 1


Formularz powinno zawierać:
1. Powód reklamacji
2. Numer zamówienia
3. Zdjęcia (załączniki)
4. Datę zakupu towaru
5. Nazwę towaru


O wyniku reklamacji/zwrotu klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną lub telefonicznie.
 Smart Progress ustosunkuje się do reklamacji, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się sklepu w powyższym terminie będzie oznaczało, że uznano reklamację za uzasadnioną.

Informujemy o możliwości wystąpienia z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy udziału w takim postępowaniu.

 

Formularz zwrotów (załącznik):

 

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy

Ja ………………….……………………. niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy ………………………………………………………….….…………..………………………………….. ……………………………………………………………………………………………………….………………..…………………….. ……………………………………………………………………………………………………….………………..……………………..

Data zawarcia umowy/odbioru………………………………………..……………….……………………………………..

 Dane do zwrotu środków (imię i nazwisko, numer konta) …………………………………………………………………………………………………………………………………………...…..

……………………………………………………

Podpis konsumenta

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl