
W celu szybszego rozpatrzenia Państwa reklamacji prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.
Zwrotu pełnowartościowego produktu można dokonać w przeciągu 14 dni od daty zakupu, za pomocą wypełnionego formularza zwrotów będącego załącznikiem do niniejszej polityki reklamacji
Reklamacje produktów są możliwe zgodnie z aktualnymi przepisami prawa RP.
Aby rozpocząć proces reklamacji należy przesłać zgłoszenie drogą elektroniczną na adres mailowy: kontakt@happyketo.pl lub listownie na adres: 78-300 Świdwin ul. Katowicka 1
Formularz powinno zawierać:
1. Powód reklamacji
2. Numer zamówienia
3. Zdjęcia (załączniki)
4. Datę zakupu towaru
5. Nazwę towaru
O wyniku reklamacji/zwrotu klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną lub telefonicznie.
Smart Progress ustosunkuje się do reklamacji, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się sklepu w powyższym terminie będzie oznaczało, że uznano reklamację za uzasadnioną.
Informujemy o możliwości wystąpienia z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy udziału w takim postępowaniu.
Formularz zwrotów (załącznik):
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy
Ja ………………….……………………. niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy ………………………………………………………….….…………..………………………………….. ……………………………………………………………………………………………………….………………..…………………….. ……………………………………………………………………………………………………….………………..……………………..
Data zawarcia umowy/odbioru………………………………………..……………….……………………………………..
Dane do zwrotu środków (imię i nazwisko, numer konta) …………………………………………………………………………………………………………………………………………...…..
……………………………………………………
Podpis konsumenta